niedziela, 27 listopada 2011

Jak zmieniłam nazwę na Msp

A więc dużo osób pyta mnie jak zmieniłam nazwę.
Odpowiedź na to pytanie jest prosta.
Usunęłam konto (nick Czekolada< 3) no, ale jednak ciężko było wytrzymać bez Msp więc postanowiłam działać (wiem, że to głupie, że najpierw usunęłam a potem przywróciłam, ale miałam swoje powody) i napisałam do moderatorki czy jest możliwe przywrócenie mojego konta a moderatorka odpisała, że tak i podała mi e-mail support i napisała, że dalsze informacje uzyskam pisząc na ten e-mail.
Więc napisałam i musiałam podać kilka danych i potem jak uzyskałam nowe hasło do konta to weszłam na nie i miałam nick Czekolada< 31 ponieważ w czasie gdy moje konto było usunięte ktoś już zajął mój stary nick Czekolada< 3.
Potem napisałam znowu na ten e-mail czy jest możliwość zmienienia mi nicku no i otrzymałam odpowiedź, że mam podać nick na jaki mają zmienić więc wpadł mi na myśl Oliiwwka i na drugi dzień już miałam Oliiwwka.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Large Grey Polka Dot Pointer