środa, 21 marca 2012

Zdjęcia z MSP

Boże nie wiem co mnie naszło na dodanie tych zdjęć, ale ok ;D
Może to dlatego, że znalazłam je jakieś kilka dni temu gdzieś tam w otchłani kompa :D

KLIKAĆ NA ZDJĘCIA JAK CHCECIE POWIĘKSZYĆ
Okej to nie jest z msp, ale lubię to ahaha ♥
 Ja i Krista chodziłyśmy po plaży i rozdawałyśmy prezenty :D
 U bibera w pokoju <lol>
 Tany, tany na imprezie u kogoś tam xD
 Ciuuufffcia :D
 Tap Madl xD
 Dżastinki wpadły do nas na imprezę :c
 A to nagłówek wykonany chyba przez Corala :D
 Diana trąbi mi do ucha :c
 Z serii 'Gorąca linia' huashueahuas c:
 Gorąca linia II xD
 No to lecimy :c
 Z imprezy 'Różowe żule'
 Ja zacieszona, Krista tap madl a ten na dole to jakiś chińczyk wepchał się nam w kadr ahahaha
 Nie wiem jak to skomentować xd
 To nie z msp, ale rysowałam sobie na czacie Ulki :D No spójrzcie tylko jakie dzieła :c



 Takie tam tańczymy sobie ^^
 A to z serii 'Takie tam z zaskoczenia' O.o
 Buzi, buzi :c
 Łeee ktoś mi na głowę wszedł ;[ Aga kurczak w szlafroku :D:D
 W majne ogrodzie :d
 Taka tam sesja w pokoju Biberaa :P
 Kolejne zdjęcie z serii 'Tap madl'
Takie tam jak wywijamy na parkiecie ♥
 Słit focia z imprezy u nie wiem kogo xD
 Jedni stoją jak słupy a my się bawimy :c
 A tu takie tam zwykłe, ja pijana <ok>
 Mrał ten chińczyk tak jarał Pałle, że musiałam zrobić słit focie.. Chińczyk jaki szok na widok Pałli w stroju kąpielowym, ach Tap Madl
 A tu taka jakaś fotka, ja się schowałam za łóżko ^.^

3 komentarze:

spoko zdjecia a na jednej impreZie tez ja bylam z wami ale zdjec niema

Huhuhu..nawet Skejta zdjęć parę jest..zasczytowo *-* XD

hahahahhahahahahahahah.
Nasze Mikołaje i moje urodziny <3
Pamiętam jak się spóźniłam ;c

Prześlij komentarz

Large Grey Polka Dot Pointer