środa, 25 stycznia 2012

Skąd ściągnąć pędzle do gimpa i photoshopa i jak je zainstalować ?




Tu masz przykładową stronę z pędzlami do gimpa i photoshopa : http://browse.deviantart.com/?qh=&section=&global=1&q=brushes
Oczywiście jest wiele więcej stron z pędzlami, wystarczy wpisać w google 'brushes gimp' lub 'brushes photoshop', ale skupmy się na stronie, którą ja podałam wyżej ;)
Gdy już przejdziesz na stronę  http://browse.deviantart.com/?qh=&section=&global=1&q=brushes i znajdziesz odpowiadające Tobie pędzle kliknij na nie a następnie kliknij 'Download File'
(KLIKNIJ NA OBRAZEK, ABY POWIĘKSZYĆ)
A teraz jak zainstalować pędzle do GIMPA!
I tutaj podam tylko link filmiku w którym jest wytłumaczone jak zainstalować pędzle do gimpa.
Link filmiku :
A jeżeli nie zrozumieliście z filmiku to napiszcie w komentarzu a dodam dokładną instrukcję tutaj ;) I jak chcecie więcej pędzli do gimpa to patrzcie na opis pod filmikiem (tzn. kliknijcie na 'Pokaż więcej' pod filmikiem do którego link podałam wyżej.

Już wiecie (mam nadzieje) jak zainstalować pędzle do gimpa a teraz jak dodać pędzle do PHOTOSHOPA!
A tutaj dam link do strony w której jest wytłumaczone, też byście ją znaleźli gdybyście trochę poszperali :) Napisałabym sama tutaj, ale niestety czas mnie goni ;< 
Link do strony na której jest wszystko wytłumaczone :

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Large Grey Polka Dot Pointer