wtorek, 1 maja 2012

Wyjaśnienie kilku spraw+takie tam :D cz II

Cześć wszystkim, chciałam wyjaśnić kilka spraw ;/
Ostatnio dość sporo osób pisze do mnie na msp, żebym zerwała naj z Maalfina, bo Ona ma 3 lvl itp.
Więc tak, Maalfina to Malwuśka11, która miała 13/14 lvl a dlaczego 'miała' ? Ponieważ usunęła konto, ale teraz stara się o jego przywrócenie także odczepcie się od mojej naj :-) A tak na marginesie to lvl się dla mnie nie liczy.
Sprawa druga to sprawa mojego fejsa, męczycie i męczycie więc podam już tutaj : ->KLIK<-
Chcecie to zapraszajcie na fb, po to podałam :D
Sprawa trzecia to sprawa 3 naj <padam> obsmarowujecie mnie pytaniami kogo wezmę jak będzie opcja 3 naj a odpowiedź brzmi NIE WIEM.. Wiem jedynie, że Maalfina zostaje jako naj, LOLA! zostaje jako mąż a 2 naj to miała być Ulka (AnanaseQ) ale jeszcze nie wiem ^^ Jak będzie już ta opcja 3 naj to się zobaczy :D
I to chyba na tyle z wyjaśniania :P
----------------------------------------------------------------------------------------------
Ogólnie to nudzi mi się cholernie, taki upał, że wymiękam.. Ale o 11 jadę na rowerach ze znajomymi nad jeziorko :D Hmm 30 stopni to raczej będziemy się kąpać ^^
Później jak wrócę to może napisze jakąś nową instrukcje hm ? Może, może.
----------------------------------------------------------------------------------------------
+Zapraszam na mój nowy film "Ruda dziwaczka odc1"
Pytania? Pytajcie ->KLIK<-
Facebook ->KLIK<-
Nowy blog (nie o MSP) a prowadzę go ja, Niikie, LOLA!, laurka006, Weroni1000, Natka$ i jeszcze kilka osób ->KLIK<- Ty też możesz prowadzić z nami tego bloga o wszystkim, wystarczy przeczytać 1 notkę.
Photoblog ->KLIK<-
GG 37029195 (rzadko wchodzę na to gg)
3majcie się ziomsy :D L♥M♥A♥B♥M♥P♥W♥L♥I♥S♥E♥D♥

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Large Grey Polka Dot Pointer