piątek, 9 marca 2012

Jak zrobić całkiem dobry film?

1. Nie 'kserujcie' od innych moviestars filmów, na pewno te moviestars od których skserowaliście filmy nie będzie zadowolona to po pierwsze, i po drugie kto zechce oglądać film, który już wcześniej widział?

2. Nie wypisujcie w filmach przekleństw ani żadnych złych słów oraz nie podawajcie żadnych informacji, niektórzy przez przypadek (tak jak ja kiedyś) piszą np 'Dzień dobry tutaj Kasia Kowalska, mieszkam na ulicy Sezamkowej 4' nawet jeśli podacie zmyślone nazwiska lub adres, numer telefonu itp to grozi tym ban. Wracając do złego słownictwa, przekleństw itd, to każda moviestars ma prawo zgłosić taki film klikając 'Zgłoś treść'
no a osoba, która stworzyła taki film zostanie ukarana ostrzeżeniem lub banem.
3. Musicie zaplanować sobie czy to będzie serial czy film i ile sezonów oraz odcinków będzie miał, oprócz tego musicie zaplanować o czym będzie wasz film bądź serial, możecie rozpisać sobie wszystko na kartce lub w zeszycie, a wracając o czym może być film, hmm możecie zrobić film/serial na podstawie książki, filmów z tv itp.
4. Dobierzcie odpowiednio aktorów, najlepiej aby mieli oni dużo animacji oraz ubrań (choć nie koniecznie).
5. Jeżeli nie macie w znajomych nikogo kto miałby dużo animacji czy ubrań to kliknijcie 'Forum'
następnie wybierzcie kategorie, ja polecam do takich spraw wybierać 'Filmy & konkursy'
gdy już wybierzecie kategorie, kliknijcie 'Nowy temat'
następnie wpiszcie Temat  oraz Wiadomość  a po wpisaniu kliknijcie Ok
a poniżej zamieszczam przykład takiej wiadomości
(KLIKNIJ NA OBRAZEK, ABY POWIĘKSZYĆ)
i potem wystarczy czekać aż ktoś się zgłosi i dodać tę osobę do znajomych a potem do filmu.
6. Jeżeli chcesz zarobić więcej sc film musi trwać przynajmniej dwie minuty, jak trwa np minute i dziesięć sekund to zarobicie mniej niż za film, który trwa np dwie minuty i szesnaście sekund.
7. Używajcie tła i rzeczy, które pasują do tematu filmu.
8. Zajrzyj do sklepu z rzeczami oraz tłami, ja np zawsze przed zrobieniem filmu zaglądam do sklepu z rzeczami a potem z tłami i wtedy przychodzi mi do głowy dużo pomysłów na filmy ;) I zauważyłam, że dosyć sporo osób tak robi.
9. Gdy film będzie gotowy zareklamuj go! W tym celu napisz w chmurce Co teraz robisz?, że zrobiłeś nowy film i żeby twoi znajomi obejrzeli go.

Co można napisać w chmurce Co teraz robisz? Klika przykładów:
1. Obejrzyj mój nowy film '..tu wpisujesz nazwę swojego filmu..' i zobacz co się stanie z ..tu wpisujesz nazwę jakiegoś bohatera twojego filmu..
2. '.. tu wpisujesz nazwę swojego filmu..' opublikowany!! Serdecznie zapraszam do oglądania, na pewno nie pożałujecie.
3. Zrobiłam nowy film pt "..tu wpisujesz nazwę swojego filmu.." film opowiada o ..tutaj napisz w skrócie o czym opowiada film.. obejrzyjcie.
4. Kolejny odcinek "..tu wpisujesz nazwę swojego filmu.." opublikowany! Obejrzyjcie a uśmiejecie się do łez!
5. "..tu wpisujesz nazwę swojego filmu.." zrobiony, liczę na Was i na wasze komentarze!:)
Oraz możecie napisać coś typu 'Kto da najlepszy komentarz do mojego filmu "..tu wpisujesz nazwę swojego filmu" dostanie prezent z listy życzeń'. PAMIĘTAJ! nigdy nie kłam, że dasz coś z listy życzeń a tak na prawdę nie dasz, wtedy moviestars, które obejrzały twój film będą oburzone i nigdy więcej nie obejrzą rzadnego twojego filmu.

Myślę, że chociaż trochę pomogłam.
I jeszcze na koniec taka mała rada ode mnie:) Jeżeli chcecie mieć dużo oglądalności i zarobić za filmy dużo sc to wymieniajcie się oglądaniem filmów, to nie zajmuje dużo czasu a efekt jest. W tym celu piszcie w chmurce Co teraz robisz? np 'Kto wymieni się oglądaniem filmów? Po 7? Pisać' lub napiszcie do kogoś na mail np 'Cześć, wymienisz się zemną oglądaniem filmów, po 4?' jeżeli ktoś odpisze, że tak to zabieraj się do roboty, a jeżeli odpisze, że nie to nie załamuj się tylko napisz do innej moviestars, na pewno ktoś się zgodzi, przecież oboje na tym zyskacie.

Jeżeli macie jeszcze jakieś pomysły Jak zrobić całkiem dobry film  to napiszcie o nich w komentarzu lub do mnie na : http://Oliiwwka.odpowie.pl 
a ja opublikuje je tutaj ;)

3 komentarze:

WOW!!!!!!:P !!!!!!! super instrukcje!!

Dziękuje bardzo za instrukcje : 3
Bardzo mi pomogłaś ;]

Prześlij komentarz

Large Grey Polka Dot Pointer