piątek, 23 marca 2012

Takie tam :D

Cześć ^^
Jak Wam leci? :D Mi świetnie! Boże jaram się tym, że jeszcze tylko 89 dni do lata, a do wakacji 97 bodajże ♥
Mega, mega, mega, już się nie mogę doczekać tego obijania się, basenu, lemoniady itd ♥ Właściwie to te wakacje będą dla mnie najlepsze! Najpierw kilka dni obijania się, potem 2 dni w Recklinghausen z siostrą i siostrzeńcem, następnie Turcja na 12 dni też z siostrą i siostrzeńcem oraz z jej koleżanką i koleżanki synem xD, potem Ełk na kilka dni u cioci, potem Sulęcin na tydzień z kuzynką i koleżanką a potem powrót do domu i wyjazd na biwak na 4 dni ze znajomymi a na koniec znowu powrót do domu i codziennie basen albo jezioro i znowu obijanie się aż do 3 września (bo 1 jest niedziela xd) ._. Boże daj nam już wakacje ;c
A Wy jakie macie plany na wakacje ? *u*
Jeszcze nie dość, że jaram się z powodu wakacji to jeszcze jaram się z tego, że za 12 dni przyjedzie do mnie siostra i siostrzeniec (ci co lecę z nimi do Turcji) no i przywiozą mi nareszcie mój naprawiony aparat, ponieważ moja bardzo mądra kuzynka chciała go zobaczyć i wzięła do ręki i bum spadł na ziemie i obiektyw się zepsuł c:
A tu macie dwie takie wakacyjne piosenki trolololo :


jeszcze tylko kwiecień, maj czerwiec iii..... WAKACJE ! :D

A tak na marginesie to zaraz napisze jakieś tam instrukcje, bo prosiliście o kilka nowych to zaraz będą ^^
To chyba tyle w tym temacie.
3majcie się !:D ♥

2 komentarze:

Hehe fajnie masz ze odwiedzisz tyle miejsc a ja na wakacje lece do Egiptu na 2 tygodnie:*;pp i tez sie nie moge juz doczekac

fajowo a ja jade w gory i tez sie ciesze a moze zrob instrukcje jak zrobic samemu taki pokaz slajdow jak ty masz co???

Prześlij komentarz

Large Grey Polka Dot Pointer