czwartek, 26 kwietnia 2012

20 lvl!

Cześć ! Ale mam zaciesz :D Wczoraj około 21:30 wbiłam 20 lvl <uf>

Dziękuje jeszcze raz wszystkim, którzy pomagali i dziękuje za gratulacje ;) ♥
Chciałam w szczególności podziękować Shakira extra, Rozalia., LOLA!, luizka226 i wielu innym ;D
Słyszeliście o tym, że mają być nowe opcje na MSP? Fajnie :D Ja się dowiedziałam z Ulki (AnanaseQ) bloga ;)
+Zapraszam do przeczytania notki na jej blogu o nowościach na MSP ->KLIK<-
Moim zdaniem fajnie będzie, ale szkoda, że będą nowe lvl'e :( Długo się tym 20 lvl'em nie naciesze ;c No cóż, trudno ;D
I to chyba na tyle, chciałam jeszcze dodać, że niedługo pojawi się na blogu 2 część 'Rzeczy do kupienia' jakoś w sobotę albo w piątek wieczorem ;)
Oraz zrobię imprezę z okazji mojego 20 lvl'u, ale to jeszcze nie pewne ^^ Jeżeli zrobię to w piątek w nocy lub wieczorem, bo w dzień za bardzo będzie mi muliło i nikogo nie będę widziała ;c Jak będzie impreza to jeszcze Was poinformuje.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Large Grey Polka Dot Pointer