niedziela, 15 kwietnia 2012

Haha ogarnijcie to+pierdoły xD

Ogarnijcie to skąd ludzie odwiedzają mojego bloga :D :

(KLIKNIJ NA OBRAZEK, ABY POWIĘKSZYĆ)
Belgia? Rosja? Jordan? O.o hahaha fajnie :D Oby tak dalej ;3 Dobra to teraz przejdźmy do 'pierdołów' :D
Zobaczcie tylko jak niewiele brakuje mi do 20 level'u :(
Teraz jest już 6.533.283, screen robiony jakąś minutę temu :D
To co ptysie <lol> pomożecie ? ;3 :c Daj grafa, zobacz jakiś tam film, daj love it do look'a cokolwiek ! ;c
Jak wbije 20 lvl to wielka impreza dla wszystkich+rozdam dużo, dużo prezentów dla osób, które najbardziej pomogą.
Kolejna sprawa hm co ja miałam napisać.. e a tak sprawa dotycząca postów, prosicie żebym pisała więcej postów, ale niestety brakuje mi czasu, ciągle nie ma mnie w domu, wiecie dwór, koleżanki itd i ciężko mi nawet znaleźć czas na wejście tu na bloga, ale postaram się choć nic nie obiecuje.
A i kilka osób prosiło żebym podała mojego fejsa, jak chcesz to pisz na msp albo na mojego e-maila oliiwka17@onet.pl na facebook'u przyjmuje wszystkich, ale jak zacznie ktoś spamować mi na czacie to nie zostanie ani chwili dłużej a jeśli chodzi o gg to podaje, ale zależy komu ;D
To chyba na tyle no ten to e pa ♥
Aaa i zapomniałam dopisać, że jutro może wstawię jakieś nowe MOJE zdjęcia, jutro wybieram się do fryzjera ogarnąć moją grzywkę :D

2 komentarze:

Ty masz grzyfffke?;ooo<3

Mam, ale chce poprawić i mieć coś takiego :
http://i42.tinypic.com/a9jqa.jpg
zresztą po fryzjerze wstawię zdjęcie jakieś to zobaczysz :D

Prześlij komentarz

Large Grey Polka Dot Pointer